ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Для групи № 18 підручник О.В.Григорович "Хімія 11 клас 2019 р, видавництво "Ранок"
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЗА ПЕРІОД З 25.05.2020 ПО 29.05.2020 Р.
Дата уроку |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
Гр № 17 |
|
28.05 |
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією. |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЗА ПЕРІОД З 18.05.2020 ПО 22.05.2020 Р.
Дата уроку |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
Гр № 17 |
|
21.05 |
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією. |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЗА ПЕРІОД З 11.05.2020 ПО 15.05.2020 Р
Дата уроку |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
Гр № 6 |
|
13.05 |
Узагальнення знань,
умінь та навичок учнів з теми |
Здати конспекти та практичну |
14.05 |
Підсумки за ІІ семестр та рік |
|
|
Гр № 12 |
|
11.05 |
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної,
енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. |
|
12.05 |
Узагальнення знань,
умінь та навичок учнів з теми |
Здати конспекти та практичну |
13.05 |
Підсумки за ІІ семестр та рік |
|
|
Гр №7 |
|
11.05 |
Узагальнення знань, умінь та навичок учнів з теми |
Здати конспекти та практичну |
12.05 |
Підсумки за ІІ семестр та рік |
|
|
Гр № 17 |
|
14.05 |
Роль хімії у
створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні
продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Гр № 6
|
||
06.05
|
Зв’язки між класами органічних речовин. Загальні поняття про
біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).
|
переписати готовий матеріал ферменти
переписати готовий матеріал вітаміни
|
07.05
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної,
енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.
|
|
Гр № 10
|
||
04.05
|
Амінокислоти: систематична номенклатура.
|
Конспект
§ 30
|
05.05
|
Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової
кислоти. Пептиди.
|
Конспект
§ 30
|
05.05
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості
білків (без запису рівнянь реакцій).
|
|
06.05
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості
білків (без запису рівнянь реакцій).
|
|
07.05
|
Узагальнення знань,
умінь та навичок учнів з теми
|
|
08.05
|
Підсумки за ІІ семестр та рік
|
|
Гр № 12
|
||
04.05
|
Зв’язки між класами органічних речовин. Загальні поняття про
біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).
|
переписати готовий матеріал ферменти
переписати готовий матеріал вітаміни
|
05.05
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної,
енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.
|
|
Гр № 18
|
||
04.05
|
Кристалічний і
аморфний стани твердих речовин.
|
|
05.05
|
Залежність
фізичних властивостей речовин від їхньої будови.
|
|
06.05
|
Узагальнення знань, умінь та навичок учнів з теми
|
|
07.05
|
Підсумки за ІІ семестр та рік
|
|
Гр № 4
|
||
05.05
|
Узагальнення знань, умінь та навичок учнів з теми
|
результати тесту кидайте мені на
електронку
innamolchanuk @ ukr.net
код доступу 678122
|
06.05
|
Підсумки за ІІ семестр та рік
|
|
Гр № 7
|
||
04.05
|
Роль хімії у
створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні
продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
|
|
04.05
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією.
|
|
06.05
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією.
|
|
Гр № 15
|
||
06.05
|
Підсумки за ІІ семестр та рік
|
|
Гр № 17
|
||
07.05
|
Роль хімії у
створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні
продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
|
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЗА ПЕРІОД З 27.04.2020 ПО 01.05.2020 Р.
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Гр № 1
|
||
28.04
|
Навчальні проекти
|
Підготувати проект
|
30.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
учнів з теми.
|
Повт вивч
|
30.04
|
Підсумки за рік
|
|
Гр № 5
|
||
29.04
|
Навчальні проекти
|
Підготувати проект
|
01.05
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
учнів з теми.
|
Повт вивч
|
01.05
|
Підсумки за рік
|
|
Гр № 6
|
||
29.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
учнів з теми.
|
Повт вивч
|
30.04
|
Зв’язки між класами органічних речовин. Загальні поняття про
біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).
|
переписати готовий матеріал ферменти
переписати готовий матеріал вітаміни
|
Гр № 10
|
||
28.04
|
Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви
найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи.
|
|
29.04
|
Аміни як органічні
основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
30.04
|
Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули,
характеристичні (функціональні) групи.
|
Конспект § 30
|
Гр № 12
|
||
27.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
учнів з теми.
|
Повт вивч
|
28.04
|
Зв’язки між класами органічних речовин. Загальні поняття про
біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).
|
переписати готовий матеріал ферменти
переписати готовий матеріал вітаміни
|
Гр № 18
|
||
27.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
учнів з теми.
|
Повт вивч
|
28.04
|
Йонний хімічний
зв’язок. Водневий хімічний зв’язок.
|
переписати готовий матеріал
|
30.04
|
Ковалентний хімічний зв’язок.
|
|
01.05
|
Металічний хімічний зв’язок.
|
|
01.05
|
Донорно - акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на
прикладі катіону амонію).
|
|
Гр № 4
|
||
28.04
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією.
|
|
29.04
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією.
|
|
Гр № 7
|
||
27.04
|
Узагальнення знань, умінь та навичок учнів з теми
|
Повт вивч
|
Гр № 15
|
||
29.04
|
Узагальнення знань, умінь та навичок учнів з теми
|
Повт вивч
|
Гр № 17
|
||
30.04
|
Узагальнення знань, умінь та навичок учнів з теми
|
Повт вивч |
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Гр № 1
|
||
21.04
|
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і
довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого
розвитку суспільства.
|
Конспект § 33
|
23.04
|
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
|
Конспект § 35
|
Гр № 5
|
||
22.04
|
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і
довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого
розвитку суспільства.
|
Конспект § 33
|
24.04
|
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
|
Конспект § 35
|
Гр № 6
|
||
22.04
|
Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього
використання.
|
|
23.04
|
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і
довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого
розвитку суспільства.
|
Конспект § 33
|
23.04
|
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
|
Конспект § 35
|
Гр № 10
|
||
21.04
|
Розрахункові задачі
4. Обчислення за хімічними рівняннями кількості
речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту,
що містить певну частку домішок.
|
§
15 стор 94,95 задачі №1,2 переписати
|
22.04
|
Практичні роботи
1. Розв’язування експериментальних задач.
|
практ роб відео глюкоза відео 2 глюкоза |
23.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
|
пройти тест код доступу 600731
|
Гр № 12
|
||
21.04
|
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і
довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку
суспільства.
|
Конспект § 33
|
24.04
|
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
|
Конспект § 35
|
Гр № 18
|
||
20.04
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх
сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.
|
Конспект § 4
Для групи № 18 підручник О.В.Григорович "Хімія 11 клас 2019 р, видавництво "Ранок"
|
21.04
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-,
d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».
|
Конспект § 1 стор 6
Конспект § 2
Для групи № 18 підручник О.В.Григорович "Хімія 11 клас 2019 р, видавництво "Ранок"
|
23.04
|
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.
|
Конспект § 3
стор 13-15
Для групи № 18 підручник О.В.Григорович "Хімія 11 клас 2019 р, видавництво "Ранок"
|
24.04
|
Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3
періодів.
|
Конспект § 3
стор15-17
Для групи № 18 підручник О.В.Григорович "Хімія 11 клас 2019 р, видавництво "Ранок"
|
Гр № 4
|
||
21.04
|
Узагальнення
та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми
|
Повт вивч
|
22.04
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної,
продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.
|
|
24.04
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної,
продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.
|
|
Гр № 7
|
||
20.04
|
Практичні
роботи
2. Генетичні
зв’язки між неорганічними речовинами.
|
стор 206
|
Гр № 13
|
||
22.04
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією.
|
|
24.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
повт вивч
|
24.04
|
Підсумки за ІІ семестр та рік
|
|
Гр № 15
|
||
22.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
повт вивч
|
Гр № 17
|
||
23.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
повт вивч
|
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Гр № 1
|
||
15.04
|
Пластмаси
|
Конспект § 33 або переписати
готовий матеріал
|
15.04
|
Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього
використання.
|
|
Гр № 5
|
||
13.04
|
Пластмаси
|
Конспект § 33 або переписати
готовий матеріал
|
17.04
|
Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього
використання.
|
|
Гр № 6
|
||
14.04
|
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
Реакції полімеризації і поліконденсації.
|
Конспект § 30
|
16.04
|
Пластмаси
|
Конспект § 33 або переписати
готовий матеріал
|
Гр № 10
|
||
14.04
|
Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма.
Хімічні властивості глюкози.
|
|
15.04
|
Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули,
гідроліз.
|
|
16.04
|
Розрахункові задачі
4. Обчислення за хімічними рівняннями кількості
речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту,
що містить певну частку домішок.
|
§ 15 стор
94,95 задачі №1,2 переписати
|
Гр № 12
|
||
13.04
|
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
Реакції полімеризації і поліконденсації.
|
Конспект
§ 30
|
15.04
|
Пластмаси
|
Конспект § 33 або переписати
готовий матеріал
|
17.04
|
Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього
використання.
|
|
Гр № 18
|
||
13.04
|
Загальні поняття про біологічно активні речовини
(ферменти).
|
|
13.04
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної,
продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.
|
|
14.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
повт вивч
|
Гр № 4
|
||
14.04
|
Практичні роботи
2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.
|
стор 206
|
Гр № 7
|
||
13.04
|
Практичні
роботи
1. Дослідження
якісного складу солей.
|
|
Гр № 13
|
||
14.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
повт вивч
|
17.04
|
Роль хімії у
створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні
продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
|
|
17.04
|
Роль хімії у
створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні
продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
|
|
Гр № 15
|
||
13.04
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою
та хімічною технологією.
|
|
Гр № 17
|
||
16.04
|
Практичні роботи
2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.
|
стор 206
|
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЗА ПЕРІОД З 06.04.2020 ПО 10.04.2020 Р.
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Гр № 1
|
||
08.04
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості
білків (без запису рівнянь реакцій).
|
|
08.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
Повт
вивч
|
09.04
|
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
Реакції полімеризації і поліконденсації.
|
Конспект
§ 30
|
Гр № 5
|
||
06.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
Повт
вивч
|
10.04
|
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
Реакції полімеризації і поліконденсації.
|
Конспект
§ 30
|
Гр № 6
|
||
07.04
|
Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової
кислоти. Пептиди.
|
Конспект
§ 30
|
08.04
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості
білків (без запису рівнянь реакцій).
|
|
09.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
Повт
вивч
|
Гр № 8 вичитала на 31 тижні
|
||
Гр № 10
|
||
07.04
|
Жири як представники естерів. Класифікація жирів.
|
переписати готовий матеріал жири
|
08.04
|
Хімічні властивості жирів.
|
|
09.04
|
Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й
поширення у природі.
|
опрацювати § 24
|
Гр № 12
|
||
06.04
|
Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової
кислоти. Пептиди.
|
Конспект
§ 30
|
08.04
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості
білків (без запису рівнянь реакцій).
|
|
10.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
Повт
вивч
|
Гр № 18
|
||
06.04
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
з теми
|
Повт
вивч
|
06.04
|
Зв’язки між класами органічних речовин. Загальні
поняття про біологічно активні речовини (ферменти).
|
|
07.04
|
Загальні поняття про біологічно активні речовини
(вітаміни).
|
|
Гр № 4
|
||
07.04
|
Практичні роботи
1. Дослідження якісного складу солей.
|
|
Гр № 7
|
||
06.04
|
Розрахункові задачі
2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму
продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
Гр № 13
|
||
06.04
|
Розрахункові задачі
2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму
продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
07.04
|
Розрахункові задачі
2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму
продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
10.04
|
Практичні роботи
1. Дослідження якісного складу солей.
|
|
10.04
|
Практичні
роботи
2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.
|
Стор 206
|
Гр № 14
|
||
07.04
|
«Зелена» хімія:
сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.
|
|
09.04
|
«Зелена» хімія:
сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.
|
|
09.04
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь та навичок з теми
|
повт вивч
|
10.04
|
Підсумки за ІІ
семестр та рік
|
|
Гр № 15
|
||
06.04
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових
напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної,
екологічної проблем.
|
|
07.04
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових
напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної,
екологічної проблем.
|
|
Гр № 17
|
||
Розрахункові задачі
2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму
продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Гр № 1
|
||
01.04
|
Амінокислоти: склад і будова молекул,
загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи.
Амінокислоти: систематична номенклатура.
|
Конспект
§ 30
|
01.04
|
Пептидна група. Хімічні властивості
аміноетанової кислоти. Пептиди.
|
Конспект
§ 30
|
Гр № 5
|
||
30.03
|
Амінокислоти: склад і будова молекул,
загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи.
Амінокислоти: систематична номенклатура.
|
Конспект
§ 30
|
03.04
|
Пептидна група. Хімічні властивості
аміноетанової кислоти. Пептиди.
|
Конспект
§ 30
|
06.04
|
Білки як
високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь
реакцій).
|
Конспект § 31 або можете скористатися презентацією Білки
|
Гр № 6
|
||
31.03
|
Амінокислоти: склад і будова молекул,
загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи.
|
Конспект
§ 30
|
02.04
|
Амінокислоти: систематична
номенклатура.
|
Конспект
§ 30
|
Гр № 8
|
||
30.03
|
Узагальнення знань, умінь та
навичок з теми
|
|
03.04
|
Підсумки за ІІ семестр та рік
|
|
Гр № 10
|
||
01.04
|
Одержання етанової кислоти.
|
Переписати із стор 129-130
|
02.04
|
Естери, загальна та структурні
формули, фізичні властивості. Гідроліз естерів.
|
|
Гр № 12
|
||
30.03
|
Аміни як
органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання
аніліну.
|
Конспект
|
01.04
|
Аміни як
органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання
аніліну.
|
Конспект
|
03.04
|
Амінокислоти: склад і будова молекул,
загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи.
Амінокислоти: систематична номенклатура.
|
Конспект
§ 30
|
Гр № 18
|
||
30.03
|
Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери
та сфери їхнього використання.
|
|
30.03
|
Вплив полімерних матеріалів на
здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в
контексті сталого розвитку суспільства.
|
Конспект § 33
|
31.03
|
Синтетичні волокна: фізичні
властивості і застосування.
|
|
Гр № 4
|
||
31.03
|
Генетичні зв’язки між основними
класами неорганічних сполук.
|
Конспект § 38 або переписати готовий матеріал з Viber
|
31.03
|
Розрахункові задачі
2.
Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної
реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
02.04
|
2 Розрахункові задачі
2. Обчислення кількості речовини, маси
або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів
взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
Гр № 7
|
||
31.03
|
Генетичні зв’язки між основними
класами неорганічних сполук.
|
Конспект § 38 або переписати готовий матеріал з Viber
|
02.04
|
Розрахункові задачі
2. Обчислення
кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції,
якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий
матеріал, який подано нижче
|
Гр № 13
|
||
30.03
|
Мінеральні добрива. Поняття про
кислотні та лужні ґрунти.
|
Конспект § 27
|
31.03
|
Якісні реакції на деякі йони.
|
Конспект § 37 або Якісні
реакції
|
03.04
|
Біологічне значення металічних і
неметалічних елементів.
|
Переписати готовий матеріал, який подано
нижче Біологічне
значення елементів
|
03.04
|
Генетичні зв’язки між основними
класами неорганічних сполук.
|
Конспект § 38 або переписати готовий
матеріал з Viber
|
Гр № 14
|
||
31.03
|
Практичні роботи
2. Генетичні зв’язки між неорганічними
речовинами.
|
стор
206
|
31.03
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми
|
|
02.04
|
Роль хімії у створенні нових
матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої,
сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
|
Конспект § 38
|
02.04
|
Роль хімії у створенні нових
матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої,
сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
|
Конспект § 38
|
Гр № 15
|
||
30.03
|
Узагальнення знань, умінь та навичок з теми
|
|
Гр № 17
|
||
02.04
|
Розрахункові задачі
2. Обчислення
кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції,
якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Гр № 1
|
||
25.03
|
Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
25.03
|
Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
Гр № 5
|
||
23.03
|
Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
27.03
|
Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
Гр № 4
|
||
24.03
|
Поняття про жорсткість води та способи її усунення.
|
|
24.03
|
Сучасні силікатні матеріали.
|
Конспект § 30
|
25.03
|
Мінеральні добрива. Поняття про
кислотні та лужні ґрунти.
|
Конспект § 27
|
26.03
|
Якісні реакції на деякі йони.
|
|
26.03
|
Біологічне значення металічних
і неметалічних елементів.
|
|
Гр № 7
|
||
23.03
|
Мінеральні добрива. Поняття про
кислотні та лужні ґрунти.
|
Конспект § 27
|
26.03
|
Якісні реакції на деякі йони.
|
|
26.03
|
Біологічне значення металічних
і неметалічних елементів.
|
|
Гр № 10
|
||
23.03
|
Ізомерія, систематична номенклатура і фізичні
властивості насичених одноосновних карбонових кислот.
|
|
27.03
|
Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових
кислот. Реакція естерифікації.
|
хімічні властивості |
Гр № 12
|
||
23.03
|
Розрахункові задачі 4. Обчислення за хімічними рівняннями
кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом
реагенту, що містить певну частку домішок.
|
§ 15 стор 94,95 задачі №1,2
переписати
|
25.03
|
Практичні роботи 1. Розв’язування
експериментальних задач.
|
практич роб практ роб відео глюкоза відео 2 глюкоза |
25.03
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми
|
Повтор вивч
|
27.03
|
Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших
за складом сполук. Будова аміногрупи.
|
Конспект
|
Гр № 18
|
||
23.03
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми
|
Повтор вивч
|
24.03
|
Синтетичні високомолекулярні
речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації.
|
Конспект § 32 або переписати
готовий матеріал з Viber
|
25.03
|
Пластмаси.
|
Конспект § 33 або
переписати готовий матеріал з Viber
|
27.03
|
Каучуки, гума. Найпоширеніші
полімери та сфери їхнього використання.
|
відео КАУЧУК
|
Гр № 17
|
||
26.03
|
Генетичні зв’язки між основними
класами неорганічних сполук.
|
|
Гр № 13
|
||
24.03
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.
|
|
24.03
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.
|
|
27.03
|
Поняття про жорсткість води та способи її усунення.
|
|
27.03
|
Сучасні силікатні матеріали.
|
Конспект § 30
|
Гр № 8
|
||
23.03
|
Амінокислоти: систематична
номенклатура.
|
Конспект § 30
|
25.03
|
Пептидна група. Хімічні
властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.
|
Конспект § 30
|
25.03
|
Білки як високомолекулярні
сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій).
|
|
Гр № 14
|
||
24.03
|
Генетичні зв’язки між основними
класами неорганічних сполук.
|
|
24.03
|
Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини,
маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із
реагентів взято в надлишку.
|
|
26.03
|
Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини,
маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із
реагентів взято в надлишку.
|
Переписати готовий матеріал, який подано нижче
|
26.03
|
Практичні роботи 1. Дослідження якісного складу
солей.
|
|
Гр № 6
|
||
24.03
|
Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
26.03
|
Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
Гр № 15
|
||
23.03
|
Практичні роботи
2. Генетичні зв’язки між
неорганічними речовинами.
|
стор 206
|
ДАТА УРОКУ
|
ТЕМА УРОКУ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ГР № 1
|
||
18.03
|
повтор вивч | |
18.03
|
Насичені й ароматичні аміни:
склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова
аміногрупи.
|
Конспект
|
ГР № 5
|
||
13.03
|
Практичні роботи 1. Розв’язування експериментальних задач.
|
практич роб практ роб відео глюкоза відео 2 глюкоза |
16.03
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: « Оксигеновмісні
органічні сполуки»
|
повтор вивч |
20.03
|
Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших
за складом сполук. Будова аміногрупи.
|
Конспект
|
ГР № 6
|
||
17.03
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми:
« Оксигеновмісні органічні сполуки»
|
повтор вивч |
18.03
|
Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших
за складом сполук. Будова аміногрупи.
|
Конспект
|
ГР № 8
|
||
13.03
|
Практичні роботи 1. Розв’язування експериментальних задач.
|
практич роб практ роб відео глюкоза відео 2 глюкоза |
13.03
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми:
« Оксигеновмісні органічні сполуки»
|
повтор вивч |
16.03
|
Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших
за складом сполук. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні
властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
19.03
|
Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули,
характеристичні (функціональні) групи.
|
Конспект
§ 30
|
ГР №10 НА ПРАКТИЦІ
|
||
ГР № 12
|
||
11.03
|
Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.
|
Конспект
§ 24
|
13.03
|
Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості
глюкози.
|
Конспект
§ 25
|
16.03
|
Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.
|
Конспект
§ 26
|
20.03
|
Розрахункові задачі 4. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму
за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну
частку домішок.
|
§ 15 стор 94,95 задачі №1,2 переписати
|
ГР № 18
|
||
12.03
|
Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну,
аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
13.03
|
Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну,
аніліну. Одержання аніліну.
|
Конспект
|
16.03
|
Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули,
характеристичні (функціональні) групи.
|
Конспект
§ 30
|
18.03
|
Амінокислоти: систематична номенклатура.
|
Конспект
§ 30
|
18.03
|
Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.
|
Конспект
§ 30
|
20.03
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без
запису рівнянь реакцій).
|
Конспект
|
ГР № 4
|
||
16.03
|
Застосування металів та їхніх сплавів.
|
Конспект
|
16.03
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.
|
Конспект
|
18.03
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.
|
|
ГР № 7
|
||
13.03
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.
|
Конспект
|
16.03
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.
|
|
18.03
|
Поняття про жорсткість води та способи її усунення.
|
Конспект
|
18.03
|
Сучасні силікатні матеріали.
|
Конспект
§ 30
|
ГР № 13
|
||
17.03
|
Алюміній: фізичні і хімічні властивості.
|
Конспект
|
20.03
|
Залізо: фізичні і хімічні властивості.
|
Конспект
|
20.03
|
Застосування металів та їхніх сплавів.
|
Конспект
|
ГР № 14
|
||
13.03
|
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.
|
Конспект
§ 27
|
13.03
|
Якісні реакції на деякі йони.
|
Конспект
|
20.03
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
|
|
ГР № 15
|
||
13.03
|
Практичні роботи 1. Дослідження якісного складу солей.
|
|
16.03
|
Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням
хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
|
ГР № 17
|
||
12.03
|
Якісні реакції на деякі йони.
|
Конспект
|
19.03
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
|
Комментарии
Отправить комментарий